ترخیص گمرکی کالاهای صادراتی و وارداتی

شرکت بهشید تجارت کیا با بهرمندی از دانش و تخصص به روز در سامانه های جدید دولت الکترونیک و اطلاع از آخرین تغییرات قواعد و قوانین داخلی و بین­المللی در حوزه بازرگانی و امور گمرکی تلاش می کند در سریعترین زمان ممکن و با هزینه منطقی کالای تجار و همکاران گرامی را ترخیص و تحویل نماید. مراحل اجرایی و پیگیری خدمات ترخيص گمرکی در ادامه ارائه شده است.

مرحله اول : مشاوره بازرگانی

ترخیص و تحویل کالا فرآیندی بسیار تخصصی و پیچیده است که در بیشتر مواقع تجار و بازرگانان گرامی به دلیل عدم آشنایی با این فرآیند و اصول فنی ترخیص متحمل مشکلات عدیده و هزینه های گزافی می شوند، کارشنان این گروه بازرگانی با توجه به آشنایی با این قواعد و اصول فنی ترخیص کالا همچون مفاهیم تعرفه گمرکی و طبقه بندی کالا ، حمل و نقل بین المللی ، ثبت سفارش و .... ، در مراحل مقدماتی خرید در کنار شما برنامه ریزی و هماهنگی های لازم مربوط به کل فرآیند صادرات و واردات را انجام می دهند.

مرحله دو : دریافت اسناد و انجام مراحل اولیه ثبت سفارش (واردات)

بعد از ارائه درخواست توسط مشتری ، ضمن بررسی شرایط و تهیه اسناد اولیه اقدام به ثبت سفارش بازرگانی می شود و همزمان پیگیری های لازم جهت دریافت مجوزهای مورد نیاز صورت می پذیرد.

مرحله سوم : اظهار و ارزیابی کالا

بعد از دریافت قبض انبار از مشتری (شرکت حمل و نقل) و سایر اسناد تکمیلی ، گروه بازرگانی کالا را در سریعترین زمان ممکن به گمرک اظهار نموده و ارزیابی کالا انجام می پذیرد. سند اظهاری از لحاظ تعرفه و ارزش اظهاری توسط کارشناسان گمرکی مورد بررسی قرار می گیرد و همزمان سایر مجوزهای لازم جهت ترخیص مانند گواهینامه انطباق استاندارد، قبض مالیات ارزش افزوده و .... اخذ شده و ضمیمه سند می شود.

مرحله چهارم: دریافت مجوز ترخیص و بارگیری کالا

بعد از طی مراحل اداری و فنی ارزیابی کالا و پرداخت هزینه های گمرکی و صدور برگ سبز گمرکی ، کالا از انبار گمرک بارگیری شده و در انبار از قبل اعلام شده به صاحب کالا تحویل می گردد.

بهشید تجارت کیا ارائه کننده برترین  راه کار های تجارت